יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

משחקים אהובים

שלום שוב גולשי בלוג משחקים,
תודה שחזרתם והפעם משהו שבטוח יעזור לכם להעביר את היום בכיף... עד עכשיו דיברתי הרבה על תחום משחקים בכללי, למה אנחנו אוהבים משחקים ברשת? מהם משחקים ברשת? מהי מטרת בלוג המשחקים הזה?
אך עכשיו אני מגיע לתכלס כמו שאומרים ומתחיל להמליץ לכם על משחקים טובים. והפעם בפינת ההמלצות נסקור משחקים אהובים מכל הזמנים מה שנקרא נוסטלגיה של תחום המשחקים ברשת. הפעם אני אמליץ לכם על 3 משחקים ומחר על עוד 3 משחקים אך מתחום אחר:

1. כמובן שהמשחק הראשון מוכר לכולכם ואין אדם בישראל של שמע עליו ו/או שיחק בו. אני מדבר על המשחק האהוב באבלס טראבלס. מדובר בקלסיקה שקיימת לדעתי משהו כמו 4-3 שנים. מטרת המשחק היא לפוצץ את כל הבלונים. כל בלון גדול מתפוצץ לכמה בלונים קטנים ויש שלבים שהעסק נעשה מסובך במיוחד שאתה צריך להתמוד עם עשרות בלונים קטנים. למה המשחק כל כך מצליח? כנראה בגלל הפשטות אך הקושי לסיימו והעובדה שהוא מושקע בהרבה שלבים שונים.
כניסה למשחק : באבלס טראבלס

2. המשחק השני גם הוא מאוד מוכר ואפילו עם שם דומה משום ששניהם עוסקים בבועות. אז בטח אתם כבר מנחשים. כן מדובר במשחק הפופלארי ביותר אולי בישראל - באבלס. העיקרון מאוד פשוט אתם צריכים לגרום לכך ששלושה כדורים לפחות מאותו צבע יהיו קרובים אחד לשני ואז הם יתפוצצו, המטרה היא לפוצץ כך את כל הכדורים.

כניסה למשחק: באבלס

3. המשחק האחרון להיום גם הוא מאוד מוכר. הבלון והקוף חלק מכנים אותו, חלק בועות בצרורות אך השם המרכזי בישראל הוא פצצתה ואין אדם שלא שיחק לפחות בגירסא אחת של המשחק המצויין הזה. המטרה היא לפוצץ כמה שיותר בלונים ואת המינימום הנדרש בכל שלב כדי לעבור הלאה.

אינדקס כל הגירסאות של פצצתה : פצצתה

מקווה שתיהנו מהמשחקים. תחזרו לעדכון הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה