יום שני, 24 באוגוסט 2009

משחקים בקיץ

שלום שוב גולשי בלוג משחקים,
ראשית אני מצטער שלא עדכנתי את הבלוג בכתבות חדשות על משחקים או במשחקים מומלצים בימים האחרונים אך אני מתחייב לחזור לשגרת עדכונים...
לאחר כמה מאמרים על התפתחות תחום המשחקים בארץ ובעולם בכלל אני רוצה לדבר על תופעה מעניינת נוספת והיא התנודות בפופלאריות משחקים ברשת על פי עונות השנה.
בכל תחום ישנם תנודות על פי תאריכים וכמובן שאי אפשר לצפות לפופלאריות קבועה אך בתחום של המשחקים הדבר ניכר מכיוון שרוב הגולשים הם ילדים.
ההבדלים בין חודשי יולי אוגוסט לשאר השנה מאוד מהותיים. בחודשי החופש הגדול מספר הכניסות לאתרי משחקים גדולים עולים במאות אחוזים ולפעמים באלפי אחוזים וזאת מכיוון שילדים רבים מנצלים את החופש לשחק במחשב.
בנוסף, זמן הגלישה באתרים עולה באופן חד מכיוון שכל ילד מקדיש יותר זמן למשחק בסוגים שונים של משחקים אונליין. ילדים רבים מבלים שעות על גבי שעות במשחק במשחקים שונים ברשת כאשר הם מבלים גם שעות בחיפוש אחר משחקים טובים. ברגע שילד מוצא משחק ממכר הוא יכול לשחק בו שעות אחדות ואז לא להתעייף ולעבור למשחק אחר.
לכן בחודשים האלה גם הכניסות עולות וגם איכות המשתמשים עולה. בקיצור הקיץ הוא חגיגה בשבילי אתרי משחקים מכל סוג שהוא, כל אתר נהנה מעלייה בהכנסות, בכניסות וברווחים.

ילדים אוהבים לבלות מול משחקים כאלה גם במהלך שנת הלימודים והתנועה ממש לא נעלמת אך כאמור היא מדלדלת וזמן השהייה שלהם באתרים מוגבל יותר בגלל המחוייבויות וחוסר החופש שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה